Patientenportaal (Webapp)

Het patiëntenportaal is een moderne toevoeging die wij u als praktijk bieden. De applicatie is beschikbaar in elke webbrowser, of u nu een PC, laptop, tablet of smartphone gebruikt. Het portaal is naadloos verbonden met uw dossier in onze praktijk. Hiermee voldoen we als praktijk ook aan de landelijke eis voor elektronische inzage in uw eigen patiëntendossier. 
 
Hoe werkt het patiëntenportaal
Door in te loggen kunt u als patiënt diverse zaken regelen met uw huisartsenpraktijk, zonder dat u aan de telefoon in de wacht hoeft te staan. U kunt middels dit portaal:
  • digitaal een medische vraag stellen (E-consult);
  • herhaalrecept aanvragen;
  • een afspraak inplannen;
  • bloed- en röntgenuitslagen inzien inclusief het bijbehorende doktersadvies;
  • een deel van uw medisch dossier inzien;

Wilt u zich aanmelden?
Stuur een mail naar ass.huisartsenpraktijkmalberg@ezorg.nl met daarin het verzoek dat u zich wil aanmelden voor het patiëntportaal. Tevens vermeld u daarin uw voor- en achternaam, geboortedatum, mobiele telefoonnummer en persoonlijke e-mailadres. Binnen enkele werkdagen krijgt u een uitnodiging om uw aanmelding definitief te maken.
 
Omwille van veiligheidseisen is het belangrijk dat iedere persoon een eigen mobiele nummer en een eigen e-mailadres heeft. Dergelijke informatie kan NIET voor meerdere profielen gebruikt worden. Let op: Alleen voor reeds ingeschreven patiënten ouder dan 16 jaar. En er vindt een gegevenscontrole plaats door de praktijk voordat u verder kunt.